A TIAGONG-ból, miként írják, még lesz 2-es és 3–as, ebből kifolyólag 144x3, az 432.
A 72, 144, 288, 432, 864, stb. számokat minden egyes kultúrában szent számoknak tartották. Egy átlagos, egészséges emberi szív 72-szer ver egy perc alatt, miként a 360°-os precessziós ciklusban is 1° átlagban 72 évnek felel meg. Az emberi agy 8 Hz-en (72:9) úgy működik, mint egy szuperszámítógép vagy szupertudat. A 8 Hz, vagyis az ALFA-hullámok a nyugalmas ébrenléti állpotokban lépnek fel, pl. meditáció folyamán, röviddel elalvás előtt és közvetlenül az ébredés után. Éppen ezért reggeli időszakban könnyebben megy a tanulás, az alkotás. A 8 Hz körüli Schumann-hullámok a szép időre jellemzőek, melyek egy vihartevékenység lecsillapodásával válnak uralkodóvá. Amennyiben a két agyfélteke működését 8 Hz-en tudjuk egymással szinkronizálni, akkor egy harmonikus működést érünk el, amelyben maximalizálni tudjuk az információ áramlást a két agyfélteke között.
“A DNS másolási frekvenciája és a Föld alap rezonanciája is 8 Hz. Ez utóbbit Schumann rezgésként ismerik, amelyik egy globális elektromágneses rezgés a Föld felszíne és az ionoszféra között. A zene alapvető eleme különböző hangok harmonikus összecsengése. Amennyiben a zene alapja a korábban említett 256 Hz-es “C” hang, amelyik nem más mint a 8 Hz-es természetes frekvenciáknak öt oktávval magasabb felharmonikusa, akkor a zene amit hallgatunk, összhangban lesz ezekkel a testünket és környezetünket felépítő rezgésekkel és segíteni fog abban, hogy harmóniába kerüljünk saját magunkkal és a minket körülvevő világgal, sőt még az egészségünk megőrzéséhez is hozzájárul, ami nem más mint a testünk harmonikus működése. Ezzel szemben, ha a referenciapontunk 440 Hz, akkor függetlenül attól, hogy milyen stílusú zenét csinál, vagy hallgat valaki, mindenképpen egy disszonanciát hoz létre a zene és önmaga, valamint a természet között. Ez a hatás nem csak a zenei stílustól független, hanem még attól is, hogy milyen hangközrendszert építünk fel erre a frekvenciára. Ez a disszonancia pedig gyengít minket fizikailag és mentálisan is, aminek következtében könnyebben irányíthatóvá és kihasználhatóvá válunk. Ez megmagyarázhatja, hogy olyanok akiknek hatalom van a kezében és fizikailag valamint mentálisan is uralni akarnak minket, miért mutatnak egyáltalán érdeklődést a hangolás kérdése iránt. Egy 1939-es konferencián a normál “A” hangot 440 Hz-re módosították. Az egyik szervező és a módosítás javaslója is Joseph Goebbels náci propagandaminiszter volt. A javaslatot több tízezer zenész tiltakozó petíciója ellenére elfogadták és 1955 óta ISO szabvány. 1884-ben Giuseppe Verdi írt egy levelet az Olasz Állami Zenei Bizottságnak, amelyben kéri tőlük a normál “A” hang 432 Hz-en történő rögzítését, amit matematikai okok miatt tartott szükségesnek és annak ellenére, hogy nem járt sikerrel a kérése, ő saját maga ezt a 432 Hz-es hangolást használta. Ezt a hangolást azóta is Verdi-hangolásként ismerik.”
Azokat az archaikus egyiptomi zenei eszközöket, amiket eddig kiástak, 432 hz-re hangolták.
A görög mitológiában Orfeusz zenéjével lecsillapította a vadállatokat, táncra indította a sziklákat, megállította a folyókat. Héthúrú lantján állítólag olyan harmóniákat volt képes megszólaltani, amely megindította az alvilág őreit is. Értette a természet nyelvét, tudott beszélni az állatokkal. Az ősi Görögországban a zenei eszközöket 432 Hz-re hangolták.
Stradivari titkát azt mondják máig nem sikerült megfejteni. Évszázadok elmúltával is zenetudósok, vegyészek, sőt klímakutatók próbálják megfejteni a csodás hangú hegedűk rejtélyét.
Az eredeti Stradivarius hegedűt úgy tervezték meg, hogy 432 Hz-ig hangolják, ennyi a titka, de jobb ha a természetes frekvenciától eltérő muzsikát hallgat az emberiség, hogy irányítani lehessen.
Jelenések könyve 14/1: “És látám, és ímé egy Bárány áll vala Sion hegyén, és ő vele száznegyvennégy ezeren, a kiknek homlokán írva vala az ő Atyjának neve.”
A 144000 a Fény sebességének száma (144000 szögperc/sec), ami 144000 tengeri mérföld a tér vákumában. A Fény a homlokon jelenik meg, ha visszatérsz a természetes ritmusba, a Nap ritmusába. A Nap ősi átmérőjének száma 864000, a holdé 2160, melyek mind a 144 többszörösei. A múlt emere ismerte és belekódolta épületeibe ezeket a számokat. A Nap és a hold az Atya jobb és bal szeme, míg Egyiptomban Hórusz sólyom a Nap, akárcsak a mi Turul madarunk.
144x3 = 432
144000:432 = 333.333
Az egyiptomi teremtés történeten NUN-ból, az ősóceánból emelkedett ki, vált önálló akarattá Ré-Atum-Chepri, a Teremtő, a Napisten, aki a monda szerint szülők nélkül, önmagától lett. Mezopotámiában AN az Isten maga, kinek fiai ENKI és ENLIL. Borbola János szerint (Csillagszoba 125. o.) AN a Nílus völgyében is az Istent jelentette. Megjelenésének különböző formáit sorakoztatták fel. Ő az Atya, aki egy személyben a sütő, azaz Nap, nevezték őt éppen ezért KÖR-nek is. A Nap jelképe pedig a Monad. A történetben AN templomának főpapját, Samast, Inanna/Istar vette rá, hogy URUK-ot tegye meg a sumér civilizáció új központjává és királyi székhelyévé. Samas szintén Napisten.
KöRiSTeN/KeReSzTéNy/KöRőSTaN/NAPISTEN
KÖRtemplomok, KÖRszentélyek a világ számos területén találhatóak, melyek mind-mind tartalmazták a szent számokat építészetükben. Ezeket a szent építményeket pusztította a világuralomra törő hatalom.
Ré-Atum-Chepri tekintve, hogy tudatában volt létezésének, emberi testet öltött és egy napsugáron leszállt a Földre. Ezt a szent helyet Heliopolisznak nevezik (Helio azaz Nap). Ezután megteremtette az anyagi világot.
Héliopolisz görög elnevezés, melynek korábbi nevei ON, ANA, IWNW voltak.
AN a sumér hitvilágban is az Istent, a mennyországot jeletette.
Folytatás az ötösben