2008-ban egy kereskedelmi sugárhajtású repülőgép leszállt befelé lapított orral. Az összetört orrkúp rendkívül ritka, és egy ilyen ütközés óriási zajt hozna létre a pilótafülkében. Semmit nem említettek arról, hogy mi találta el a repülőgépet vagy, hogy bármilyen nagy zajt hallottak volna az út során. Az ami leginkább érdekes, hogy aerodinamikai szempontból a legnagyobb terhelés légnyomás által az emelkedés forrásánál, vagyis a repülőgépszárnyak alsó részén és a repülőgéptörzsön van. Mégis világosan láthatjuk, hogy az orrkúpnak a felső területe az, amit összetörtek:
http://videa.hu/videok/tudomany-technika/ufo-k-es-repulogepek-urhajo-t9WDNhIMGgErmb4f
Northwest Flight 478 , 2008 júli 6
Ha a tárgy csak fél lábbal magasabban találja el a gépet, akkor az összetörte volna a szélvédőüveget és valószínűleg az üvegből és fémből álló töredék hirtelen ölte volna meg a legénységet miközben valószínűleg a fedélzeten úgyszintén mindenki meghal. Egy ilyen katasztrófa után nagyon nehéz volna pontosan újjáépíteni és rekonstruálni az esetet, hogy mi is okozhatta a balesetet, miután természetesen a gép roncsai több mérföldre terítődnek szét a földfelszínen.
A nagyításon a hozzárendelt piros vonal mutatja az ismeretlen tárgy egyenes szélét, amely úgy néz ki, hogy a kárt okozta a gépben. A sárga nyilak az érintkezési pontokat mutatják meg, ahol a festéket eltávolította az ismeretlen tárgy éle. A nyomok nem a varrások éleinél találhatóak. Senki nem mondott semmi továbbit erről az incidensről, bár bizonyosnak látszik, hogy a pilótáknak látniuk kellett a tárgyat. Az nyilvánvaló, hogy madár nem okozhatta ezt a fajta kárt.
Valószinüsíthető, hogy erről az incidensről a médiában többet nem fogunk hallani (nem is hallottunk). Jobb, ha a lakosság nem tud arról, hogy mi is történhetett. Hiába a sok bejelentés, akár polgári, akár légi személyzettől, a kormány az eseményeket inkább időjárásra, mechanikus hibákra vagy pilótahibára fogja ha szerencsétlenség történik. Sokan állították, hogy a jövőben történni fog valamilyen fajta háború, ami egyfajta szimulált háború lesz, amit úgy adnak elő, hogy inváziós támadás alatt van a Föld, és ezáltal az ENSZ szárnya alatt létrehozzák a világkormányt, ami a terv befejezése. Nos az események alapján úgy tünik, hogy valami történik amit el szeretnének titkolni.
2008 júli. 26 , 747-400
Amit észleltek 30,000 láb körül, egy robbanás, jelentette a CNN riporter és a légnyomás hirtelen megváltozása miatt leeső légzőmaszkok.
A lyuk amit láthatunk hozzávetőleg kilenc láb széles. Szerencsére a kábelt a nyíláson keresztül nem vágták el. A mai repülőgépeknek redundáns rendszereik és redundáns kábelezéseik vannak. Egy kicsi befedett darab terület, ami simára formálódott még mindig látható. A piros vonalak az utasablakokat mutatják. Az utasok közül bármelyiknek rendkívül nehéz lett volna látnia, hogy mi találta el a repülőgépet, még akkor is, ha megpróbáltak majdnem egyenesen lefelé tekinteni.
Egy ausztráliai hivatalnok egy hiányzó oxigénpalackról nyilatkozott videón egy riporternek. Kijelentette, hogy oxigénpalackok voltak azon a részen, de azok nyomtalanul eltűntek és senki sem találja őket. Nyilatkozatban senki nem célozta meg a robbanás okozta rombolást, bár egy apró fémdarabot láthatunk kifelé hajova ami nem alkot elegendő bizonyítékot.
AZ UTASOK HAZUDTAK
CNN jelentés szerint, az utasok azt mondták, hogy hallottak egy robbanásszerű hangot, majd huzatot éreztek, és a szél törmelékeket is fújt az utastérbe. http://www.origo.hu/nagyvilag/20080725-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-a-quantas-legitarsasag-egyik-gepe.html
Ez nyilvánvalóan hazugság – érzékelős kapcsolók vannak minden kereskedelmi repülőgép minden ajtaján, ami bekapcsol egy indikátort a pilótafülkében. Ha egy ajtó pukkanik, és kinyílik, a legénység észre vette volna azt. A hivatalos jelentésekben nincs ajtóról információ, nem pedig durranásról és nyílásról.
A simára formált fedőlemezek ezen a területen több száz szegecs által vannak biztosítva. Nagyon valószínűtlen, hogy ezeknek a szegecseknek a többsége ugyanakkor mondja fel a szolgálatot.
A riporter megkérdezte a nyomozót, hogy valami eltalálhatta-e azt úgy, hogy létrehozza ezt a lyukat? A válasza szerint ennél a magasságnál nem valószinüsíthető a madár okozta baleset. Szintén kijelentette, hogy ekkora méretü gépnél 5-6 mikrofon van elhelyezve a pilótafülkében, amit a nyomozók vissza fognak hallgatni.
Egy 57 éves utas Michael Rahill Melbourne-ből azt mondta, hogy a csattanás úgy hangzott, mint egy gumiabroncs felrobbanás közben, de annál intenzívebben.
Egy másik utas kijelentette, hogy volt egy mindent átható reccsenés. Egy kicsit zuhantunk a levegőben, de ezt kivéve buli volt. A hirtelen ugrás a magasságban egy ütközés jele lehetne egy ismeretlen tárggyal? Amikor az incidens történt, a géptörzs szóban forgó részénél a padló szétnyílt, ami felfedte a rakomány egy részét. A mennyezeti burkolat egy része is leszakadt.
A kezdeti jelentések kimutatták, hogy a repülőgéptörzs egy szekciója elvált a mozgó rakományrekesz területében. Ezt az ausztráliai Transport Safety Bureau (ATSB) adta közzé egy írott nyilatkozatban. Nyilvánvalóan ez sokkal nagyobb volumenü kár - amit bevallottak -, mint amit a külső darab mutat. Egy repülőgéptörzselválás rendkívül komoly kár!
Bármi is történt a gépekkel, abban biztosak lehetünk, hogy a hivatalos verzió nem az igazság. Az UFO irodalom számos esetet ismer, mikor azonosítatlan objektumok vészesen megközelítik a légi járatokat.
A gép Wiltshireben repült, amikor az 56 éves John Powell a képet készítette. A már nyugdíjas tanár éppen kertészkedett, amikor észrevette a Herculest és azt is, hogy valamilyen különös tárgy követi azt, így gyorsan le is fényképezte.
"Nem hiszek a földönkívüli dolgokban, de az a valami láthatóan követte a repülőt" - állítja a férfi. "A szomszédom is a kertben volt, oda akartam kiabálni neki, de meggondoltam magam, mert mégsem akartam azt ordítani, hogy egy repülő csészealj van az égen, így végül nem mondtam inkább semmit".
1953 Burial UFO Crash - Egy Utahi UFO szerencsétlenséget bemutató video konferencia Linda Moulton Howe-al. Bemutatja, hogyan építették körbe háromszögelve a baleset helyszínét és milyen épületeket építettek a föld alá napkollektorokkal, légkondicionáló nyílásokkal ellátva. Az épületegyüttes minden egyes ajtaját új zárakkal ellátva. http://www.exopolitics.org.uk/ufo-crash-and-burial-%11-video-presentation/
A tény, hogy egy hatalmas tárgyat eltemettek és álcáztak a hosszú eldugott síkságban amit a kép és a video is mutat.
42.20-tól érdemes megnézni a fenti google videót tartalmazó linket. Ott van a filmrészlet a területröl Steve Jonessal.