Gary Sinise égbe való távozásakor láthatunk a visszaemlékezéseiben egy rakétát a karácsonyfánál, amely a Világfa ( ROCKET = 18+15+3+11+5+20 = 72 ), de láthatuk egy mennyegzőt is.
Mint megannyi filmben, itt is a Krisztus tudatról szól a történet. DNS HOPP/TUDATUGRÁS. Mi az oka az ARC körüli hazudozásnak? Maga az Úr Jézus személye.
Mars Arc rácspontértéke 656.56127, Tikal egyik piramisának lépcsője az alapnál 65.6 láb, Tikal másik piramisa északról van tájolva 6.56° vízszintes irányszögénél (templom IV) azonkívül a falmagasságnál a teraszoknál is ezt a számot alkalmazták, a bonni Go-Low kör átmérője 65.6 láb
BETLEHEM rácspontértéke: 65.656127
Sorozatos hibák mellett több szoda landolt a Marson (ha a Marson landoltak), melyek mind rituális esemény keretében lettek végrehajtva. A Patfinder magával vitte a 23 font súlyú Sojourner marsjárót is, mely július 4-én landolt.
D&M piramis és a gízai Nagy Piramis közt, Nagy Piramis és Teotihuacan közt matematikai kapcsolat van (Carl Munck-The Code).
Figyeld meg, hogy a Végítélet filmben, Gary Sinise-el karöltve a 108 éves öregasszonyhoz vonul a csapat, akinek, vagyis Ruby Dee-nek, 2011. decemberében utolsóként bejegyzett filmjében ott a VÖRÖS/KÉK és a MARS.
http://www.imdb.com/name/nm0002039/
Visszatérve a Marsról a kozmoszba távozó Gary Sinise-re, aki látható volt a FELEJTÉS/FORGOTTEN filmben is. A film lényege, hogy a SZER-ETET kötelékét vizsgálják emlékek elvonásával. Julianne Moorenak Gary Sinise a pszichiátere a filmben, míg a fia, akit el kellene felejtenie eredeti nevén CHRISTOPHER/KRISTÓF/KRISZTUST HORDOZÓ.
A Felejtésben több alkalommal láthatunk üvegtörést. Az üveg, vagy a tükör törése/meghasadása a tudat kinyílása, az emlékezet visszaSZERzése. A filmben első alkalommal ezt pentagrammos és halas rajzolatú falnál láthatjuk. Hogy lehet egy hal pentagrammal együtt egy kék falon? Úgy, hogy a hal az embert jelenti, akit ki kell fogni a tengerből, az emberek sokaságából, akik tengernyien vannak.
Julianne Moore első alkalommal a 4 részre osztott körnél jut felismerésre, aztán “lebontja a falat” burkoló leplet. Ha jobban megszemléljük, hogy mik is kerültek egy kislány szobájának falára ráébredünk, hogy tényleg szándékos ábrázolásokat jelenítettek meg a falakon.
Elég csak Gary Sinise filmes karrierjét végigszemlélni.
stb.
Figyeld meg, hogy az Apocalypto és a Passio film rendezőjének VÁLTSÁGDÍJ/RANSOM filmjében, melyben Gary Sinise a rablóvezér, az O-ba helyeztek egy személyt.
A CSILLAGEMBER film egyik producerénél, Michael Douglasnál, vagy épp James Mardsennél (X-MEN, HOPP, stb.) ugyanez megfigyelhető a SOLITARY MAN és a STRAW DOGS filmeknél.
Az üveg összetört, a tudat kibontakozóban.